Steun ons

Muziek...daar hebben we vrienden voor
Sponsor ons

Club van 100

Wat is de club van 100?
De club van 100 is een initiatief van Fanfare St. Caecilia Broeksittard om de vereniging een extra financiële injectie te geven. Het geld is hard nodig voor allerlei zaken. Denk aan de jeugdopleidingen, ledenwerving, aanschaf instrumentarium en nog veel meer.

Lid worden?
U kunt lid worden van de club van 100 door een financiële bijdrage te leveren van minimaal €50,-. Neem daarvoor contact op met onze penningmeester Veerle Smets (penningmeester@fanfarestcaecilia.nl).

Wat krijg ik daarvoor terug?
Mede dankzij uw geld kan onze vereniging blijven bestaan en kunnen we samen muziek blijven maken. Daarnaast krijgt u enkele keren per jaar een uitnodiging voor concerten en allerlei leuke ontspanningsactiviteiten. Uw naam wordt vermeld via de Club van 100 slide deck presentatie. Deze wordt getoond tijdens activiteiten van de fanfare die worden gehouden in het gemeenschapshuis in Broeksittard. Het is niet verplicht maar wel erg leuk.

Activiteitenlijst 2024

Activiteitenlijst 2024 (v0.5)

Sponsorkliks

Steun de fanfare GRATIS door uw online aankopen te doen via Sponsorkliks:

“SponsorKliks,

Sponsoring Fanfare St. Caecilia Broeksittard

*Vereist

Naam*

Bedrijfsnaam (indien van toepassing)

Adres*

Postcode*