Beste muziekliefhebbers,

We zijn verheugd om u uit te nodigen voor ons verenigingsconcert op zondag 2 juli om 10.00 uur. Dit concert belooft een ochtend vol prachtige muziek en enthousiaste optredens van onze getalenteerde muzikanten.

Het verenigingsconcert zal een samensmelting zijn van verschillende muzikale groepen binnen onze vereniging. We hebben een gevarieerd programma samengesteld met optredens van de volgende groepen:

• Fanfare
  • Jeugdfanfare
  • Drumband
  • Blokfluiters

Dit verenigingsconcert is een geweldige gelegenheid om te genieten van de diverse muzikale talenten binnen onze vereniging. Of u nu een fanfareliefhebber bent, wilt genieten van het ritme van de drumband of wilt ontspannen bij de klanken van de blokfluiten, er is voor ieder wat wils.

We willen benadrukken dat dit concert gratis toegankelijk is voor alle bezoekers. Neem gerust uw familie, vrienden en buren mee om samen te genieten van een ochtend vol prachtige muziek. Het belooft een gezellige en inspirerende ochtend te worden.

We verwelkomen u graag op zondag 2 juli om 10.00 uur in het Gemeenschapshuis Broeksittard, Dorpstraat 1.