Jeugfanfaar Zitterd

De Jeugfanfaar Zitterd staat sinds 2022 onder leiding van Maarten Reumkens.

Jeugfanfaar Zitterd

De Jeugfanfaar Zitterd is opgericht in 2007 door de drie Fanfares van Sittard; St. Jan Leijenbroek, St. Barbara Sanderbout en St. Caecilia Broeksittard. Na een prettige samenwerking van ruim 12 jaar hebben in de zomer van 2019 zowel fanfare St. Jan Leyenbroek als muziekkorps St. Barbara Sanderbout besloten om zelfstandig richting te geven aan de jeugd opleiding. De Jeugfanfaar Zitterd is sindsdien voortgezet als opleidingsorkest van St. Caecilia Broeksittard. Sinds onze oprichting zijn wij dé plek in Sittard waar jonge muzikanten samenkomen om hun passie voor muziek te delen en te ontwikkelen. Of je nu een beginnende muzikant bent of al ervaring hebt, bij ons ben je van harte welkom. Al na een jaar les kun je instromen in de jeugdfanfare.

Onze jeugdfanfare biedt een breed scala aan muzikale activiteiten en optredens, van lokale concerten tot leuke uitjes. Onder begeleiding van een ervaren dirigent leren onze leden niet alleen hun instrumenten beter beheersen, maar ook de waarde van samenwerken en discipline. Muziek maken bij de Jeugfanfaar Zitterd betekent plezier hebben, nieuwe vrienden maken en deel uitmaken van een hechte vereniging!

Ben je nieuwsgierig geworden? Kom dan eens langs bij een repetitie. Bij de Jeugfanfaar Zitterd zorgen we ervoor dat elke noot telt en elke muzikant zich thuis voelt.

De Jeugfanfaar Zitterd repeteert iedere vrijdag van 19:00 tot 20:30 uur. De repetitie locatie is het Gemeenschapshuis van Broeksittard. Wil je een keer komen luisteren? Neem dan even contact met ons op via info@fanfarestcaecilia.nl