In deze bijzondere tijd hebben we Simone Gijsen bereid gevonden om het bestuur te komen versterken.

Even voorstellen

Haai, ik ben Simone Gijsen, en ik woon met mijn 2 zoons in (Broek)Sittard. Dat bevalt prima en we hebben het goed samen. Ik ben opgegroeid in de binnenstad van Sittard, en ben dus ein ech Zittesj mechelke. Na mijn studie milieukunde in Deventer, ben ik bij de brandweer gaan werken. Eerst als vrijwilliger in Sittard, later ook als beroeps in diverse functies. Momenteel ben ik kazernechef van de post in Beek, waar zowel beroeps- als vrijwillig medewerkers de brandweerzorg leveren. Als er dan nog tijd over is, probeer ik te hardlopen en te wandelen. Ook vier ik graag vastelaovend!

Vanaf het moment dat Tygo lid is geworden, heb ik me erg betrokken gevoeld bij de fanfare. Ik bespeel zelf geen instrument, maar muziek speelt wel een grote rol in mijn leven. Ik vind het leuk (maar ook spannend!) dat ik nu als bestuurslid mag meedenken en hoop dat ik de juiste aanvulling kan zijn binnen het bestuur. Dank voor jullie vertrouwen!