Ook dit jaar doet Fanfare St. Caecilia weer mee met de Rabobank ClubSupport actie. Dit is een initiatief van de Rabobank waarbij zij een deel van de winst investeert in lokale clubs en verenigingen. Rabobank Zuid-Limburg West stelt dit jaar € 400.000,- beschikbaar.

Elk lid van de Rabobank kan gratis 5 stemmen uitbrengen, waarbij maximaal 2 op dezelfde club/vereniging. Voor elke stem doneert de Rabobank een deel van zijn winst aan de betreffende lokale club/vereniging.

120 jaar jubileum in nieuwe uniformen

Volgend jaar bestaat de fanfare 120 jaar. Onze huidige uniformen zijn 30 jaar oud en dringend aan vervanging toe. In ons jubileumjaar willen we deze graag presenteren. De Rabobank Clubsupport actie kan hier een belangrijke bijdrage voor zijn.

Stemmen

De stemming gaat open op maandag 5 oktober en kan tot 25 oktober 2020. Om te kunnen stemmen, moeten leden lid zijn van de Rabobank.
Stemmen kan dit jaar via de rabobank-app. Ga dan naar Zelf Regelen -> Lidmaatschap -> ClubSupport en stem op Fanfare St. Caecilia Broeksittard.

Bedankt voor jullie stem,

Bestuur Fanfare St. Caecilia Broeksittard