Fanfare St. Caecilia Broeksittard geeft zaterdag 15 december om 20.00u een concert in de kerk van Broeksittard. Het wordt een bijzonder sfeervol en mooi concert met afwisselde effecten en optredens.

Speciale gast is zangeres Madelon Hermanns. Zij zingt met begeleiding van de fanfare Skyfall en Mijn leven is van mij. Daarnaast zal er een optreden zijn van een verrassingsact.

Het concert staat ook in het teken van het behoud van de Kerk van Broeksittard. De fanfare heeft samen met de kerk een actie opgezet waarbij ‘Fanfarewijn’ wordt verkocht. De opbrengst komt ten goede aan de kerk en aan de Fanfare. Via wijnhandel van Berkum hebben we de hand kunnen leggen op een mooie kwaliteitswijn Le Quartier de Menilmontant in zowel Merlot als Chardonnay. Een flesfanfare wijn kost €10,- en zal voor en na het concert worden verkocht.

Na afloop van het concert is er gelegenheid om in het Gemeenschapshuis van Broeksittard een consumptie te nuttigen.

Het is mogelijk om kaarten en wijn te reserveren via onderstaande link: