Deurmattenactie Fanfare

In deze coronatijd heeft de fanfare een unieke actie waarbij u iets terugkrijgt: een gepersonaliseerde deurmat!

De stevige kokosmatten (40 x 60) worden op bestelling gemaakt, gepersonaliseerd en thuisgebracht. Voor 25,00 euro heeft u dus een origineel december cadeau voor Sinterklaas/Kerst of gewoon een leuke verrassing. De actie loopt in november en december 2020 waardoor u voor de feestdagen een mooie deurmat in huis heeft. De mat draagt bij aan een warm welkom bij u thuis of is een uniek cadeau om weg te geven. Natuurlijk steunt u hier ook de vereniging nog eens mee.

Klik hier om het bestelformulier te downloaden. Wanneer u deze ingevuld heeft kunt u deze inleveren in de brievenbus bij het gemeenschapshuis Broeksittard, dorpstraat 1 of mailen naar Deurmat@fanfarestcaecilia.nl

Zodra wij het formulier in goede orde hebben ontvangen, sturen wij u een bevestiging. Op het moment dat ook de betaling is ontvangen, beginnen wij met het verwerken van uw bestelling en krijgt u een digitaal voorbeeld te zien. Na bestelling kunt zelf meteen betalen via www.bunq.me/deurmat

Mocht u nog vragen hebben, kijk dan hieronder.

Hopelijk heeft heel Sittard in december zo’n sjieke mat!

Veel gestelde vragen

Wat zijn de kosten van een gepersonaliseerde Deurmat?

Een gepersonaliseerde kost 25 euro per stuk, ook bij meerdere bestellingen.

Wat kan ik op de mat laten zetten?

Er zijn twee tekstregels mogelijk.
De aanhefregel met bijvoorbeeld Familie, Femieje, Mr & Mrs, Welkom enz.
De naamregel voor de achternaam.

Voor het symbool zijn 4 opties:

• Logo Sittard
  • Logo Broeksittard
  • Logo Fanfare St. Caecilia Broeksittard
  • Logo Limburgse Leeuw

Tegen een meerprijs van 5 euro per logo zijn andere opties mogelijk als u tenminste rechtenhouder bent van het logo. Neem daarvoor even contact met ons op via deurmat@fanfarestcaecilia.nl

Wat als ik meerdere matten wil bestellen?

U kunt per mat maximaal 4 exemplaren bestellen. Wil u meer dan 4 deurmatten bestellen? Geef dit dan even aan in het opmerkingenveld.

Wanneer wordt de mat geleverd?

De personalisatie kan natuurlijk enige tijd kosten. De matten worden zo snel mogelijk geleverd. De verwachte levertijd is 2 weken na bevestiging van betaling. U wordt hiervan op de hoogte gehouden.

Welke betaalopties zijn er?

Nadat uw bestelling ontvangen is sturen wij u een bevestiging. In deze bevestiging krijgt u een digitaal voorbeeld van de mat en een betaalverzoek. Daarnaast is het mogelijk zelf het geld over te boeken. Deze gegevens krijgt u toegestuurd. Contante betaling is helaas niet mogelijk.

Wordt de deurmat bezorgd?

Ja, de deurmat wordt persoonlijk door bestuur en leden van de fanfare binnen de gemeentegrens van Sittard-Geleen GRATIS aan huis geleverd. Daarbuiten wordt een afspraak met de klant gemaakt.

Alvast bedankt voor uw bestelling en steun namens

Productinformatie:

Makkelijk schoon te houden – alleen stofzuigen of uitschudden. Door het materiaal aan de onderkant blijft de mat blijft stevig op zijn plaats liggen en vermindert deze de kans op uitglijden.
Afmeting: 40 x 60cm
Slijtvlak: 99.5% kokos, 0.5% polyetheen
Onderkant: latex
Let op: Advies is voor gebruik binnen, buitengebruik op eigen risico. De gravure wordt op de toplaag van de mat gebrand. Uiteraard zal de mat en de gravure gaan slijten door gebruik, net als iedere andere mat. Het is sterk afhankelijk van het gebruik en de dagelijkse belasting hoe lang de mat mooi blijft.