www.spekjouwclub.nl

Beste Muziekvrienden,

Rabobank Westelijke Mijnstreek steunt het verenigingsleven onder andere met de Rabobank Clubkas Campagne. In april gaat deze campagne voor de eerste keer van start. Tijdens de campagne mogen leden van Rabobank Westelijke Mijnstreek hun stem uitbrengen op de vereniging(en)/stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Ook onze vereniging/stichting mag meedoen aan de Rabobank Clubkas Campagne.

Iedere stem is daarbij geld waard. Want voor iedere uitgebrachte stem ontvangt onze club van de Rabobank een bijdrage voor onze clubkas. De waarde van een stem wordt bepaald door het totaal beschikbare bedrag van € 150.000,- te delen door het aantal uitgebrachte stemmen op onze club.. Met de Rabobank Clubkas Campagne laat de Rabobank hun betrokkenheid zien bij het verenigingsleven in onze gemeenschap. Dat is het idee.

Van 11 tot en met 22 april mogen leden hun stem uitbrengen op hun favoriete vereniging(en)/stichting(en). Alle leden van Rabobank Westelijke Mijnstreek vanaf 18 jaar ontvangen voor de stemperiode een brief en unieke inlogcode. Met die code kunnen zij hun stemmen uitbrengen op de speciale website

Wellicht ben je lid van Rabobank Westelijke Mijnstreek, of ken je iemand in jouw omgeving die lid is van deze bank. Het is voor onze vereniging belangrijk om deze actie onder de aandacht te brengen om zodoende veel stemmen voor onze vereniging te vergaren. Wij kunnen dit geld goed gebruiken voor alle activiteiten.

Het zou daarom fantastisch zijn als jij en jouw familie en vrienden jullie stemmen geven aan Fanfare St. Caecilia Broeksittard bij deze clubactie van Rabobank Westelijke Mijnstreek. Voor meer info over de Rabobank Clubkas Campagne ga je naar: www.rabobankwestelijkemijnstreek.nl/clubkas

Namens alle leden van Fanfare St. Caecilia Broeksittard alvast hartelijk dank voor jouw stemmen!