Zaterdag 25 juni organiseert Fanfare St. Caecilia Broeksittard in samenwerking met de Sittardse band Baroesjko een concert in Poppodium Volt. Baroejsko is voortgekomen uit de band Quramitry en staat onderleiding van Mark Courage. Baroesjko beschrijft zichzelf als “Over grenzen heen denkende Folk en Sittardse Wereldmuziek”

Het beloofd een uniek concert te worden met een gevarieerd muzikaal programma. De fanfare zal een de avond openen met een pop- rock programma variërend van Adele tot Metallica. Daarna zullen de fanfare en Baroesjko enkele nummer samen spelen. Onder andere het nummer Wesj aan de Paraplu dat op dit moment in Limbo top10 staat zal samen ten gehore worden gebracht. Na het gezamenlijke optreden zal Baroesjko het concert afsluiten met hun eigen programma.

Kaarten voor dit concert kosten €5,- per stuk en zijn verkrijgbaar via Winand Schmeitz (aan het Broek 49) en via de website van de fanfare.